Wednesday, February 02, 2005

Gratulerer med dagen til meg

3 Comments:

Blogger Arnztein said...

hahahahaaappy birthday!
*kaste konfetti, smellbonbonar og kake på Torekar*

ha ein strålande dag og feir med måte!!

...apropos.. Har du tenkt på någe feiring? For eg har tenkt å feira dagen min den 12 februar her i Lien.. E visst ikkje lagsmøde den dagen heller.. så me kunne jo evt. feira i lag hvis du va klar for det?
På tide med ein skikkelige Lien-fest igjen liksom!
-a-

11:57  
Blogger Lars said...

Torbjørn, Torbjørn, hipp hurra!
Det er dagen din i dag!
Nå har du blitt gammel gutt!
Nærmer deg tretti, absolutt!
Hei hurra for dagen din!
Nå har du samme alder som min!

Hurra! Hurra! hurra!!


Er veldig klar for fest i Lien snart ja... Festfrekvensen i Lien har i grunnen vært en vits siden 2003...*kremt*

Skibakker kan være farlige, men du skal ha for at du prøvde. Om noen år får du kanskje lyst til å kjøre telemark igjen.

14:00  
Blogger Maria said...

Eg slenge meg med i rekkå av gratulasjoner! Hurra for Torbjørn! :-)

14:42  

Post a Comment

<< Home