Sunday, January 09, 2005

Nytt år, uendelige muligheter

Nå er det 2005. Jeg har startet blogg, og jeg har så smått startet på hovedoppgaven min. Min kjære forlovede, Kjersti, og meg ble inspirert av alle de kule som har begynt med blogg, at vi hev oss på. Hovedoppgaveprogrammet mitt kan jo faktisk hente ned slike blogger fra internett som xml, men det er en annen historie. I kveld er jeg tilbake i Bergen, også kalt regnbyen. På mandag skal jeg i møte med Dyregrov, og på tirsdag er vi i gang med Draug. Håper det blir bra. Jeg må hive meg litt rundt og lage en god story. Jaja. Får prøve å oppdatere litt her innimellom, i tilfelle noen stikker hodet innom. Snakkes!

4 Comments:

Blogger Maria said...

Hei! Gratulerer med blog du og! :) Og takk for hjelp med bildet! Og gratulerer med forlovelse! (som skjedde for ein måned siden ja eg vett d!) Og godt nytt år! Og velkommen tebke t Regnbyen! Osv osv!

16:11  
Blogger Steinar said...

Grattis med blogg ja! Har du lagd RSS feed reader program? Bruker faktisk Mozilla Firefox til å kikke på blogger for tida jeg. Kjekt med liveupdate linker... Snakkes på tirsdag da.

17:49  
Blogger Arnztein said...

Heyheyhey!
Gratla med nye blog!
Føle det har blitt skapt ein nye trend her.. muligens litt skremmande, men alligavel!
Seeyah!
-a-

11:02  
Blogger Lars said...

Velkommen i blogggjengen... Et par timer til på skolen nå, så er det "Draug"!

13:35  

Post a Comment

<< Home