Thursday, January 13, 2005

Smør i panna og meg selv

Noen ganger blir jeg irritert. Hvorfor må man ha smør i panna når man skal steke fiskepudding? Synes det ganske teit at maisolje ikke funker, men gjør at hele puddingen brenner seg fast. Er rett og slett ufyselig spør du meg.

Visual Studio .NET 2002 er kjempeteit. Har funnet ut at jeg må skaffe meg 2003 versjonen. Jaja, får vel det. Jeg tror jeg har klart å skaffe meg ny mobil også i dag, bra jobba meg selv! Den defekte mp3 spilleren min skal tilbake til butikken også. Ikke dårlig meg selv!

Har laga litt ekstra regler til Draug i dag. Tror det blir mye bedre. I morgen er det en ny dag. I dag er det KorInterøvelse. Det blir bra, men nå er jeg veldig sulten. Har ikke spist skikkelig middag, bare tullemiddag. Tror jeg må finne meg ei kone som kan lage mat... hey! vent litt det har jeg jo. Asj! Hun skal på styremøte og kan ikke lage mat til meg... hmm... får ta en tur til Ali nede i lien...

1 Comments:

Blogger Steinar said...

Ali? Uæ! Se opp for kattehår i maten da... ;)

Mobil og MP3 spiller (evt) var vel jeg litt delaktig i å fikse, var jeg ikke? ;)

19:15  

Post a Comment

<< Home