Monday, August 15, 2005

Ran i Paradis

Å bli ranet på ferie er kjipt. Å blir ranet på bryllupsreisen er veldig kjipt. Hvorfor tror noen det er lurt å ta med seg videokameraet vårt MED vår bryllupsreisefilm? Slem. Slem. Slem.

Vårt nye JVC videokamera som vi fikk i bryllypsgave, Kjersti(vårt) sitt Canon IXUS 500 digitalkamera samt 250 euro forsvant fra hotellrommet vårt mens vi var å rutsjet i badeland. Teite folk. Duster.

Vi har jo fortsatt et bittelite håp om å få filmen tilbake, men vi tror ikke, bare håper.

Ellers hadde vi en fin tur med sol sol sol og varme. Deilig. Men nå begynner den harde hverdagen med jobbing og skole. Jeg skal jobbe på NSD ut august så skal jeg skrive ferdig hovedoppgaven min før jul. Det blir tøft. I tillegg skal jeg kanskje få jobbe på NSD på mandager og tirsdager. Huff. Mange går jo over tiden, men jeg håper jo å bli ferdig da. Kjersti skal prøve å få seg en bachelor i Nordisk. Håper det går greit.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jaujau!
Her har du vært flenk å skrive inn ting siden sist.

Slemme folk som stjeler bryllupsfilmer ekje bra. Jammen bra dåkker ikkje tok med videoene jeg filmet i bryllupet. Da hadde de også gått fløyten.

-manski

23:14  

Post a Comment

<< Home