Tuesday, June 28, 2005

Andre uke på jobb

Andre uke på jobb så bra ut. Etter et møte på mandag fikk jeg enderlig noe å håndfast å jobbe med. Men i dag var jeg ferdig med det, skulle egentlig ikke være ferdig før på Torsdag. Æsj!
Fikk klage om at jeg var for rask.. Hva er det for noe? Sa jeg måtte ta det med ro, jeg får jo luselønn. (140kr/t). Må jo ha noe å gjøre de 2 månedene jeg er ansatt på fulltid.
Konklusjonen er vel det at arbeidslivet ikke er så anderledes enn studentlivet. Feedo ligger forresten å hviler inni laptopen min, håper han har det bra. Det blir nok mye jobbing med masteroppgaven i høst, men det hører med det.

Ellers er livet i Bergen ganske kjedelig for tia. Eller ikke akkurat nå, for nå er Kjersti på besøk!
Så hvis noen er igjen i Bergen og vil leke så er det bare å slå på msn tråden eller noe(Kjersti reiser på torsdag).

4 Comments:

Blogger Arnztein said...

Eg blir nok her fram te udi neste vega eingong.. rekne eg med..
E lide som skjer på kveldane.. men.. me kan jo alltids sloss på BF2?
hehe..
Snakkes pakkis!
-a-

16:20  
Blogger Steinar said...

Jeg og Live kommer tilbake på mandag. Leke til uka? :)

10:20  
Blogger Maria said...

Luselønn?????? Ka me oss som jobbe og slite og blir kjefta på t 110,-/t?? Hæ? Ka me oss?

21:31  
Blogger Maria said...

Hihi!! Viste seg at lønnsøkningen ikkje va på 7,- men 27,- i timen!! :-) Tjene visst 130,-. Ikkje så bra som 140,-, men bedre enn 110,-!

17:08  

Post a Comment

<< Home