Friday, July 27, 2007

I am back

Hei. Der va vi tilbake igjen. Lenge siden sist. I disse facebook tider foregår det meste der.

En oppdateringen hos familien Langenes-Bøen. I sommer har jeg jobbet mye hos it's learning. Trives veldig godt her. Vi var en liten tur til kristiansand dyrepark. Skal se om jeg får lagt ut noen bilder på facebook. Masteroppgaven min er blitt akseptert på AI-2007, noe som jo er arti. Så jeg skal en tur til Camebridge i england i desember for å presentere den. Arti. Ellers har vi snart bryllupsdag, det skal feires med brask og bram. Må vel spandere en blomst eller noe.

Det står utmerket til med Herman. Han er stor gutt. Klarer ikke gå helt enda, men vi håper han får det til snart. Han er prøver seg langs bordet og støtter seg så går det greit. Han skal snart begynne i barnehage og da er det visst en fordel om han kan gå. Ellers har vi ikke merket noe mer til komplikasjonene som var ved fødselen. Det er ser ikke ut som om han får noe varige men (hørte jeg et halleluja?).

I høst skal Kjersti begynne på skolen igjen. Det gleder hun seg til, men gruer seg til å gå fra Herman i barnehagen.

2 Comments:

Blogger Maria said...

Eg e ganske sikker på at eg hørte et halleluja! =)

11:08  
Blogger Aimée said...

Ohhh! He is sooo cute!
Thanks for the christmas card! he is beautiful on that one too!
God Jul! :)

09:57  

Post a Comment

<< Home