Friday, June 16, 2006

Tester og atter tester

De kjører en masse tester på lille Herman. Blodprøver, urinprøver og andre treords-tester. Det fine er jo at alle er normale og at han oppfører seg som en vanlig baby. De venter på noen eksperter som skal analysere noen hjernebilder og på mandag skal de ta en MR. Da tar de en detaljert skanning av hjernen. Hvis den og er normal prøver de å trappe ned medisinen og ser om krampene kommer tilbake så vi blir nok på sykehuset enda en stund fremover.

Jeg har ikke fått lagt ut noen bilder enda, men de kommer. Jeg må legge de ut en plass, har ikke noen bildeplass på nettet enda.

4 Comments:

Blogger Lars said...

Har ikke fått med meg dette før nå. Gratulerer så mye med Herman. Håper alt går fint. Skal være med å be. Hils!

16:19  
Blogger Maria said...

Gratulerer fra meg og.Jasså, så d e Herman han hette. Syns du sa han bare sku hette Bøen jr eg, på onsdag! Nesten litt skuffa over at d ikkje blei d! Hehe! =)
Ska be masse for dokker alle sammen!

21:57  
Anonymous Anonymous said...

Herman e et fantastisk navn. Bildeplass kan du få av meg viss du treng. Håper alt går bra.

11:36  
Anonymous Anonymous said...

gratulerer med lille Herman!! Håper det går bra med alle tre. Dokke er i bønnene mine

12:19  

Post a Comment

<< Home